החלפות והחזרות
תוך כמה זמן ניתן להחזיר פריט?
אם התחרטת מסיבה כלשהי וברצונך להחזיר פריט שרכשת באתר ניתן לבצע זאת ללא עלות עם שליח עד הבית עד 14 ימים מרגע קבלת החבילה.
לצורך החזרת פריט יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות
החזר כספי מתבצע תוך 14 ימים מרגע הודעת הביטול לאמצעי התשלום בו בוצעה ההזמנה.
הזמנות שנרכשו עם שוברי BUYME או שוברי MULTIPASS לא ניתן לקבל בעבורם החזר כספי אלא שובר זיכוי למימוש בחנויות הרשת
באיזה מצב יש להחזיר פריט ?
יש לטפל ולשמור על מוצרים בזהירות ולהחזיר אותם במצבם ובאריזה המקוריים, עם כל התגיות והתוויות המקוריות מצורפות. אם הטיפול שלך במוצר(ים) יביא לירידה בערך המסחרי שלו, אנו עשויים להפחית באופן יחסי את ההחזר הכספי שלנו אליך.
האם יש אחריות למוצרים?
ניתן 24 חודשי אחריות לכל המוצרים.
אנו מתחייבים לדאוג לתיקונו של כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומר או בתהליך הייצור וזאת בתקופת האחריות ובכפוף לשימוש סביר במוצר.
במידה והפגם במוצר אינו ניתן לתיקון, תוצע החלפת המוצר או תעודת זיכוי כספית.
האחריות אינה כוללת בלאי טבעי, נזקים שנגרמו משימוש לקוי, שימוש וטיפול לא נכונים, תאונה, השחתה בזדון או פגעי טבע.
אחריות זאת תקפה אך ורק על מוצרים שנקנו באתר או בחנויות הרשת THE NORTH FACE ISRAEL.
למידע נוסף אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בצירוף חשבונית הקניה.
איך אפשר לבצע החלפה או החזרה של פריט שרכשתי באתר ?
יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו שיטפלו בבקשתך
מה עלי לעשות אם המוצר שהגיע שגוי או פגום ?
צר לנו על כך, במידה וחסר לכם פריט או שקיבלתם פריט שגוי או פגום תוכלו לפנות לשירות הלקוחות שלנו ואנו נשמח לסייע.
לאן אני מחזיר פריט שהזמנתי באינטרנט אבל אספתי בחנות?
ניתן לבצע את ההחזרה באחת מחנויות הרשת או באמצעות שליח עד הבית ללא עלות. נא לפנות לשירות הלקוחות לפני כל החזרה.
תוך כמה זמן אקבל את ההחזר שלי?
את הזיכוי כספי ניתן יהיה לראות באמצעי התשלום בו בוצעה העסקה עד 14 ימי עסקים מרגע החזרת המוצרים למחסן.
הודעת זיכוי וחשבונית זיכוי תישלח אליך במייל או בסמס.
בכל שאלה ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו.
מה עלי לעשות אם סכום ההחזר שגוי?
אם קיבלת החזר שגוי, אנא צור איתנו קשר. אנו נפתור את העניין בהקדם האפשרי.
לכל עזרה או שאלה נוספת יש לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו ונשמח לעזור.