הזמנות
האם אוכל לשנות או לבטל את ההזמנה שלי אם היא לא נשלחה?
אנו משתדלים לעשות את המיטב כדי לתת את השירות הטוב ביותר !
לאחר אישור ההזמנה, כמעט בלתי אפשרי לבצע שינויים בהזמנה. אנו משתדלים לקיים הליך עיבוד מהיר מאוד כדי לעמוד בזמני האספקה שלנו.
בהתאם לזכויות הביטול הקבועות בחוק, ניתן לבטל את ההזמנה ע”י פניה מהירה לשירות הלקוחות, או באמצעות כפתור ביטול הזמנה המופיע בתחתית כל עמוד תחת הכותרת עזרה.
למידע נוסף, ניתן לעיין במדיניות החלפות והחזרות שלנו
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית ?
באופן כללי אין לנו מוקד שירות לקוחות לביצוע הזמנות טלפונית אך בעת הצורך ניתן לפנות אלינו ונשתדל לעזור.
איך אני יכול להיות בטוח שההזמנה שלי התקבלה?
מייד עם אישור ההזמנה אנחנו שולחים הודעת מייל ו SMS עם פרטי ההזמנה.
במידה ולא התקבל אישור במייל כדאי לבדוק את תיבת ה- SPAM. או ללחוץ על כפתור מעקב הזמנות.
בכל בעיה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו
האם ניתן לממש באתר שובר כספי שקיבלתי בחנויות הרשת ?
שוברי זיכוי לחנויות הרשת ניתנים למימוש רק בחנויות הפיזיות ולצערנו לא ניתן לממש זיכוי באתר האינטרנט.
קיבלתי קוד קופון, איך אפשר לממש אותו ?
בעת ביצוע ההזמנה בעמוד הצ’ק אאוט (התשלום) נמצא שדה להזנת קוד קופון.
יש לי יום הולדת, איך אפשר לממש את ההטבה?
מזל טוב! למימוש הטבת היום הולדת יש להתחבר לאזור האישי באתר ולהזין את קוד הקופון שקיבלת בהודעת סמס או למייל איתו נרשמת למועדון הלקוחות. לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות
האם ניתן לרכוש או לממש גיפט קארד שקיבלתי ?
לצערנו לא ניתן לרכוש או לממש באתר האינטרנט גיפט קארד (כרטיס מתנה) שנרכש בחנויות הרשת. אבל אנחנו עובדים על זה 😊