הזמנות

אנו משתדלים לעשות את המיטב כדי לתת את השירות הטוב ביותר !
לאחר אישור ההזמנה, כמעט בלתי אפשרי לבצע שינויים בהזמנה. אנו משתדלים לקיים הליך עיבוד מהיר מאוד כדי לעמוד בזמני האספקה ​​שלנו.
בהתאם לזכויות הביטול הקבועות בחוק, ניתן לבטל את ההזמנה ע”י פניה מהירה לשירות הלקוחות, או באמצעות כפתור ביטול הזמנה המופיע בתחתית כל עמוד תחת הכותרת עזרה.
למידע נוסף, ניתן לעיין במדיניות החלפות והחזרות שלנו

באופן כללי אין לנו מוקד שירות לקוחות לביצוע הזמנות טלפונית אך בעת הצורך ניתן לפנות אלינו ונשתדל לעזור.

מייד עם אישור ההזמנה אנחנו שולחים הודעת מייל ו SMS עם פרטי ההזמנה.
במידה ולא התקבל אישור במייל כדאי לבדוק את תיבת ה- SPAM. או ללחוץ על כפתור מעקב הזמנות.
בכל בעיה ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו

שוברי זיכוי לחנויות הרשת ניתנים למימוש רק בחנויות הפיזיות ולצערנו לא ניתן לממש זיכוי באתר האינטרנט.

בעת ביצוע ההזמנה בעמוד הצ’ק אאוט (התשלום) נמצא שדה להזנת קוד קופון.

מזל טוב! למימוש הטבת היום הולדת יש להתחבר לאזור האישי באתר ולהזין את קוד הקופון שקיבלת בהודעת סמס או למייל איתו נרשמת למועדון הלקוחות.  לכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות

לצערנו לא ניתן לרכוש או לממש באתר האינטרנט גיפט קארד (כרטיס מתנה) שנרכש בחנויות הרשת. אבל אנחנו עובדים על זה 😊