משלוחים
מהם זמני המשלוחים באתר?
עד 7 ימי עסקים מיום ההזמנה
בחודש נובמבר צפויים עיכובים במשלוחים
האם ניתן לבצע הזמנה באיסוף עצמי מהסניף ?
בשלב זה איסוף מהסניפים אינו פעיל
כמובן, בעמוד הצ’ק אאוט ניתן לבחור במשלוח עד הבית או באיסוף עצמי בחינם בכל הסניפים שלנו למעט אילת.
ההזמנה תגיע לסניף תוך 4 ימי עסקים ותקבלו הודעה מייד כשהיא מוכנה לאיסוף.
יש להראות לנציגים בסניף את אישור ההזמנה או החשבונית שקיבלתם לצורך זיהוי.
מה עלויות המשלוחים?
בהזמנה מעל ל- 249 ₪ – משלוח חינם.
בהזמנה מתחת ל- 249 ₪ – משלוח בעלות של 24.90
האם ניתן לשלוח הזמנות לכתובת אחרת מהכתובת שלי?
כמובן, בעמוד הצ’ק אאוט יש להזין את הכתובת אליה תרצו שהמשלוח יגיע. אם פרטי המקבל/ת אינם זהים לפרטי המשלם/ת (למשל בשליחת מתנה), יש להוסיף בשדה ההערות את מספר הטלפון ואת שם המקבל/ת.
האם אפשר לשנות כתובת למשלוח לאחר ביצוע ההזמנה ?
כמובן, אך חשוב להבין שההזמנות מסופקות באמצעות חברות משלוחים. לכן, אם תרצו לשנות את הכתובת יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי.
איך ניתן לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
ניתן לבדוק את מצב ההזמנה באמצעות לחיצה על הכפתור “מעקב הזמנות” המופיע בראש ובתחתית כל עמוד. כשנסיים לארוז את ההזמנה שלכם תקבלו הודעת מייל עם קישור למעקב אחרי התקדמות המשלוח בדרך אליכם.