מה ההבדל בין הסוגים השונים של GORE-TEX® המוצעים על ידי The North Face®?

GORE-TEX® Paclite®: בד Paclite® היחודית מורכבת מטקסטיל ניילון קל משקל וחזק כדי לייצר בגדים נושמים במיוחד, ניתנים לדחיסה ועמידים למים בצורה עמידה. טכנולוגיה זו מכילה שכבת הגנה שחורה העשויה מפולימר “שונא שמן” (אולאופובי) ופחמן המאפשרת מעבר אדי זיעה, אך אוסרת על שמני גוף, מוצרי קוסמטיקה, מי מלח ודוחי חרקים לשנות את המים איכויות הבד. וזה ניתן לדחיסה, האריזה של בד זה קטנה במיוחד.

GORE-TEX® Performance Shell :בד זה מספק נוחות, נשימה והגנה מפני מים ורוח. הוא מגיע דו-שכבתי בגרסה הקלה והרכה יותר או תלת-שכבתי לחלופה הכבדה יותר.

GORE-TEX® Pro Shell  : עוצב עם הבדים הקשיחים ביותר, הנושמים ביותר, עמידים למים ועמידים בפני רוח, שלוש שכבות GORE-TEX® Pro Shell עם Gore Micro-Grid Backer עונה על הדרישות הגבוהות של ספורטאי אקסטרים הארדקור. GORE-TEX® Pro Shell מאפשר לך ליהנות מחשיפה ארוכה יותר לתנאים קשים מבלי לאבד את חום הגוף החיוני.

Three-Layer GORE-TEX® XCR® : הבד הכי חזק, עמיד למים , קל משקל ונושם.

דו-שכבתי GORE-TEX® XCR®: הגנת מזג האוויר הבדוקה והמהימנה ביותר שאתה יכול ללבוש. עמיד לרוח, עמיד למים ונושם, 2-שכבות GORE-TEX® XCR® הוא רך וקל משקל, מושלם לעיסוקים פעילים.

Two-Layer GORE-TEX® XCR®: מספק הגנה מפני רוחות ומאפשר ללחות עודפת לצאת תוך מניעת חזרת לחות לא רצויה פנימה.

Gore Windstopper® : בד עמיד לחלוטין בפני רוח, עמיד מפני מים ונושם מאוד. בגדי Gore Windstopper® Soft Shell משלבים את ההגנה האמינה של מעטפת עם הנוחות של שכבה אמצעית. בגדים אלה שומרים על נוחות לחובבי ה OUTDOOR ללא צורך בשכבות מגושמות, מה שהופך אותם לאידיאליים לביצועי שטח בתנאי מזג אוויר מאתגרים.

Gore Windstopper® Soft Shell: בגדים עשויים מבדים ייחודיים, רכים ומתמתחים, עמידים מאוד בפני שחיקה – המאפשרים טווח רחב של תנועה. מכיוון שהבגדים הללו נושמים מאוד, מאפשרים לך להיות פעיל, ולזוז בנוחות.

Gore Windstopper® Active Shells : הם הבגדים הקלים ביותר, הניתנים לאריזה, אטומים לחלוטין לרוח, מציעים יכולת נשימה מקסימלית ועמידות בפני מים. Windstopper® Active Shells שומרים על נוחות עבור ביצועים משופרים במהלך פעילויות ספורטיביות במיוחד. בד דו-שכבתי Windstopper® מחובר לבד חיצוני נושם במיוחד ועמיד בפני שחיקה.